Практичні прийоми для вивчення абетки
За допомогою пропонованих завдань учні вчаться швидко вирізняти окремі
букви з-поміж усіх інших, запам'ятовуючи їх за формою. Такі вправи
сприяють розвитку дрібної моторики та логіки.
Вправа «Лабіринт»
Принцип виконання: Запропонуйте учням пройти лабіринт уявною стежкою.
Варіант А) Лабіринт розташований всередині самої букви.
Варіант Б) Необхідно
прокласти шлях із послідовності літер в абетці. Від кожної літери до
наступної є тільки один правильний напрямок, який необхідно позначити,
намалювавши стрілки або зафарбувавши всі квадратики по порядку від
першої літери «А» до останньої «Я».
Кілька літер у завданні пропущені, учень має їх написати самостійно
(можна скористатися підказками – порядковими номерами букв в абетці).
Варіант В) Необхідно
прокласти шлях із послідовності літер в абетці. Від кожної літери до
наступної є тільки один правильний напрямок, який необхідно позначити,
намалювавши стрілки або зафарбувавши всі квадратики по порядку від
першої літери «А» до останньої «Я».
Кілька літер у завданні пропущені, учень має їх написати самостійно
(можна скористатися підказками – порядковими номерами букв в абетці).
Гра-ходилка «Країною літер»
Ходилка – мабуть, одна з найулюбленіших ігр більшості дітей. Тож чому б не використати її принцип для вивчення абетки!
Для того, щоб зіграти в таку настільну гру, вам знадобляться: ігрове
поле зі стежкою з літер (необов'язково у тому порядку, в якому вони є в
абетці!), фішки за кількістю гравців (до 6 осіб) та ігровий кубик.
Немає коментарів:
Дописати коментар